برادر بسيجي، سردار سپاه اسلام «علي فرزين يزدي» كه مسؤوليت تيم خبرنگاران خارجي در كميته استقبال امام خميني (ره) را بر عهده داشت به ديار دوست شتافت

شوراي سياست گذاري سايت يزدفردا اين ضايعه را به خانواده  وملت شريف يزد تسليت مي گويد

برادر بسيجي، سردار سپاه اسلام «علي فرزين يزدي» كه مسؤوليت تيم خبرنگاران خارجي در كميته استقبال امام خميني (ره) را بر عهده داشت به ديار دوست شتافت. به اين مناسبت استاندار يزد پيامي به شرح ذيل صادر كرد:


برادر بسيجي، سردار سپاه اسلام «علي فرزين يزدي» كه مسؤوليت تيم خبرنگاران خارجي در كميته استقبال امام خميني (ره) را بر عهده داشت به ديار دوست شتافت. به اين مناسبت استاندار يزد پيامي به شرح ذيل صادر كرد:

انا لله و انا اليه راجعون

خبر ارتحال فرهيخته اي عاشق و وارسته، مخلص و وفادار، پاكباز و سرافراز، ما را سخت متأسف و متأثر نمود. سردار دلباخته امام و اسلام و انقلاب مرحوم « علي فرزين يزدي» پس از عمري تلاش و خدمت در عرصه هاي مختلف جهاد و شهادت و خلق حماسه و شور در مراحل مختلف انقلاب اسلامي سرانجام در جوار خانه خدا كالبد خاكي را به اشتياق عالم افلاك شكست و به جانان پيوست.

او كه بي شك يكي از تأثير گذارترين چهره هاي بسيجي عارف و گمنام از دوران پيروزي انقلاب تاكنون بود رفت و به يارانش درس سادگي و صداقت و وفا و ارادت در انقلابي ماندن آموخت. اين حادثه غم انگيز را به بازماندگان و خانواده محترم ايشان تسليت عرض مي كنم و غفران و رحمت واسعه الهي را براي آن فقيد سعيد مسألت مي نمايم. يادش گرامي و راهش پررهرو باد

بر آستان جانان گر سرتوان نهادن گلبانگ سربلندي بر آسمان توان زد

ابوالقاسم عاصي

گفتني است سرتيپ پاسدار علي فرزين عضو شوراي مركزي انجمن اسلامي دانشجويان انگليس و انجمن اسلامي دانشجويان اقيانوسيه و آسيا در قبل از انقلاب و عضو هسته هاي مركزي سپاه پاسداران از بدو تأسيس تاكنون بود و در سالهاي اخير در كميسيون هاي مختلف مجمع تشخيص مصلحت نظام حضوري فعال داشت و سالهاي متمادي با معاونت بازرسي بعثه مقام معظم رهبري همكاري و طرحهاي دقيق و كارآمدي در اين نهاد از خود بجا گذاشت.

شايان ذكر است به دنبال درگذشت اين عزيز، مجلس ختم آن مرحوم همراه با ذكر مصائب حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) در مسجد حظيره در تاريخ 14/11/84 روز جمعه از ساعت8 تا 10 صبح از طرف خانواده آن عزيز معظم برگزار مي شود.

                                                                                                                                                                            يزدفردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا